Uitleg bezorging

BETALING EN VERZENDING

Momenteel is het alleen mogelijk om de betaling via iDeal te voldoen. Na betaling ontvang je automatisch een orderbevestiging per e-mail. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, zorgen wij dat de bestelbox(en) de volgende dag (met uitzondering van zondag) bij je worden bezorgd.

BEZORGING

De Bestelbox(en) worden (gekoeld) geleverd op het adres van jouw keuze. Dit adres kan je opgeven bij je bestelling. Wij leveren niet op postbussen of op de waddeneilanden.

De bezorgkosten variëren op basis van het opgegeven adres. Voor de bezorging hebben wij Nederland in 3 cirkels verdeeld (zie Contact).

leverkaart NEderland

1e cirkel (geel) € 4,95 bezorgkosten
2e cirkel (oranje) € 6,95 bezorgkosten
3e cirkel (blauw) € 9,95 bezorgkosten

Bezorging is vanaf € 80,00 GRATIS in heel Nederland.

Jouw bestelling wordt door onze Bestelbox chauffeurs bezorgd met onze eigen koelwagens. Onze chauffeurs rijden 6 dagen per week, behalve op zondag. Wanneer je op zaterdag bestelt wordt de bestelling op maandag geleverd. Bestellingen voor zondag dienen op vrijdag voor 20.00 uur te worden gedaan en worden op zaterdag bezorgd.

Alle versproducten worden gekoeld geleverd!

Op de dag van levering ontvang je ’s ochtends een e-mail of SMS met daarin een tijdsblok waarop je ons kunt verwachten.

Onbeheerde bezorgingen vinden enkel plaats wanneer je dit zelf schriftelijk aangevraagd hebt via de opmerkingen in het bestelformulier. Wanneer een bezorging op verzoek onbeheerd achtergelaten wordt staat De Bestelbox echter niet meer garant voor de kwaliteit.

Bij geen gehoor aan de deur zal de chauffeur de bestelbox(en) aan de buren overhandigen. Wanneer dit niet mogelijk is probeert de chauffeur telefonisch contact met je op te nemen. Indien er dan nog geen gehoor is nemen we de bestelbox weer mee. Gekoelde producten nemen wij niet mee terug.

Als een levering niet of niet tijdig kan plaatsvinden vanwege een vertraging, dan krijg je daar zo spoedig mogelijk bericht van.

VERPAKKING EN HOUDBAARHEID

Op alle versproducten zit een label met de houdbaarheidsdatum. Alle verse producten worden individueel gevacumeerd waardoor een lange houdbaarheid gegarandeerd is:

  • Het is mogelijk om de producten thuis in te vriezen om de houdbaarheid aanzienlijk te verlengen.
  • Zie je een beschadiging aan de verpakking(en) bij het openen van de bestelbox(en)? Neem dan direct contact met ons op en maak een duidelijke foto van de schade aan de verpakking. Zo kunnen wij sneller met een oplossing komen. Bij schade aan een vleesverpakking adviseren wij het gerecht niet meer te gebruiken.

Op al onze bestellingen en leveringen zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassingen en kan je hier
bekijken https://debestelbox.nl/algemene-voorwaarden/