fbpx

Klantenservice

Klantenservice

Wij staan altijd voor je klaar!

Heb je hulp nodig om een bestelling te plaatsen? Of wil je meer over onze producten weten? Neem dan contact met ons op.

Bellen

+31(0)85 482 23 44

bereikbaar op ma t/m vr 9.00 – 17.00

Mailen

info@debestelbox.nl

op werkdagen meestal antwoord binnen 1 uur

Zo bestel je jouw Cadeaubox

Stap 1.
Kies je Cadeaubox

In ons ruime assortiment vind je voor
elk geefmoment een passend cadeau

Stap 2.
Voeg een gratis wenskaart toe

Voeg bij het afrekenen een kaartje toe
met een persoonlijke boodschap

Stap 3.
Vul het afleveradres in

Laat het Cadeau bezorgen bij je thuis,
op je werk of bij iemand anders

Stap 4.
Kies de bezorgdatum

Wij versturen de Cadeaubox 1 dag
voor de bezorgdatum

Bezorging en levering

Verzendkosten

Bestellingen binnen Nederland

Brievenbuspakket overdag bezorgen € 5,95
Pakket overdag bezorgen  € 7,95

Brievenbuspakket ‘s avonds / dezelfde dag bezorgen € 8,95
Pakket ‘s avonds / dezelfde dag bezorgen  € 9,95

Bestellingen naar België

Brievenbuspakket overdag bezorgen € 9,95
Pakket overdag bezorgen  € 11,95

Bestellingen naar andere landen

Dit is mogelijk in overleg. Bel of mail onze klantenservice dan.

Bezorging en Levertijden

Je kunt bij het afrekenen de gewenste leverdag kiezen. Is de gewenste afleverdatum over meer dan 14 dagen? Geen probleem! Kies de eerstvolgende leverdatum en zet de gewenste leverdag (ma t/m za) in de bestelnotities.

Wij verzenden onze pakketten met DHL. Als je op werkdagen voor 17:00 uur besteld, dan garanderen wij dat we je bestelling dezelfde dag aan DHL overdragen. Je ontvangt je bestelling dan de volgende dag in Nederland en binnen 2 dagen in België. Als je op werkdagen voor 10:00 uur besteld kunnen we jouw pakket nog voor de middag overdragen aan DHL. Je ontvangt je bestelling dan dezelfde avond.  Uiteraard lukt dit vaak wel, maar niet altijd. Wij vragen je begrip hiervoor.

Het tijdvak van levering overdag hangt af van het postcodegebied van de ontvanger. Bezorging overdag is tussen 11.00 – 15.00 uur of tussen 14.00 – 18.00 uur. Levering in de avond is altijd tussen 17.30 – 21.30 uur.

LET OP: DHL bezorgd niet op maandag overdag. Wil je een pakket op maandag laten bezorgen dan wordt dit automatisch een avondbezorging. Je pakket wordt dan tussen 17:00 en 22:30 bezorgd.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Als de bestelling verzonden is krijg je hiervan een bevestiging per e-mail met trackingcode waarmee je de zending kunt volgen. Heb je geen verzendbevestiging per e-mail ontvangen? Bel of mail onze klantenservice dan.

Niet thuis?

Ben jij of de ontvanger niet thuis om het pakje in ontvangst te nemen probeert DHL je pakket de volgende dag opnieuw af te leveren. In beide gevallen zal dit vermeld worden op je Track & Trace. Als de tweede afleverpoging ook niet lukt, dan levert DHL je pakket af bij het dichtstbijzijnde DHL Servicepoint. Met de Track & Trace kun je je pakje ophalen, daar heb je 7 dagen de tijd voor. Na 7 dagen wordt je pakket naar ons retour gestuurd. Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen nemen wij contact met je op.

Pakket vertraagd?

DHL streeft ernaar jouw bestelling binnen 1 werkdag in Nederland en 2 werkdagen naar België te bezorgen. 99% van onze bestellingen wordt binnen 1 werkdag afgeleverd. De overige 1% loopt helaas vertraging op. De overeengekomen levertijden zijn indicatief en onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden. Wij vinden dit vanzelfsprekend heel vervelend, maar hebben hier helaas geen enkele invloed op. Als je bestelling een dag na de verwachte leverdatum nog niet is afgeleverd, controleer dan eerst de bezorginfo via de Track & Trace die per e-mail is gestuurd. We willen je graag vragen om 2 vertraagdagen af te wachten. Is je bestelling 2 dagen later nog steeds niet aangekomen? Bel of mail onze klantenservice dan.

Heb je geen verzendbevestiging per e-mail ontvangen? Bel of mail onze klantenservice dan.

Zekere levering

Vanwege onvoorziene omstandigheden of grote drukte rond de piekperioden bij DHL, kan het zijn dat je bestelling er 1 tot 2 dagen langer over doet dan je gewend bent. Sorry, we begrijpen dat dit vervelend is. Ben je van plan om binnenkort iemand te verrassen voor bijvoorbeeld een verjaardag? Als het kan, raden we je aan om een eerdere bezorgdatum te kiezen.

Bestellen

Een Cadeaubox bestellen bij De Bestelbox is eenvoudig. Bepaal zelf wanneer je bestelling wordt geleverd en op welke manier je wilt betalen.

Bestelling plaatsen via de webshop

  1. Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen en ga naar afrekenen.
  2. Heb je een cadeaubon of kortingscode? Deze kan je invullen bij het afrekenen in de blauwe balk bovenaan de pagina.
  3. Wil je een gratis wenskaart aan de cadeaubox toevoegen? Kies dan een kaartje en vul een persoonlijke boodschap in.
  4. Vul je adresgegevens in bij de factuurgegevens.
    – Verstuur je het cadeau naar jezelf? Vink het blauwe vakje ‘VERZENDEN NAAR EEN ANDER ADRES?’ uit.
    – Verstuur je het cadeau naar een ander adres? Vul de adresgegevens in van de ontvanger.
    – Wil je meerdere boxen naar verschillende adressen versturen? Vink het vakje ‘NAAR MEERDERE ADRESSEN VERZENDEN?’ aan, download het adressenbestand, vul deze in en voeg deze ingevuld toe aan de bestelling.
  5. Kies de gewenste leverdatum en het gewenste levermoment
  6. Kies een betaalmethode en rond de betaling af.
  7. Je ontvangt een e-mail als bevestiging van je bestelling.
  8. Is je bestelling verzonden, dan krijg je een e-mail met track & trace informatie.

LET OP: De verzendkosten voor meerdere afleveradressen worden na het plaatsen van de order apart gefactureerd. De tarieven kunnen per verzendmethode van elkaar afwijken.

Gratis wenskaart bij je bestelling

Bij De Bestelbox kun je bij elke Cadeaubox een gratis kaartje toevoegen. Kies de wenskaart uit bij het afrekenen die het meest bij de gelegenheid van jouw cadeau past waarop jij jouw persoonlijke boodschap achter kunt laten voor de ontvanger. Je kunt alle wenskaarten vinden op de wenskaarten pagina

LET OP: Vergeet niet bij jouw persoonlijke boodschap de afzender in te vullen, het is toch leuk als de ontvanger weet van wie hij/zij wat krijgt.

Bestelling wijzigen of annuleren

Ben je een product vergeten of wil je de bestelde producten toch niet ontvangen? Neem dan meteen contact met ons op. Bel ons op +31(0)85 4822344 of stuur een e-mail naar info@debestelbox.nl. Vergeet niet het bestelnummer te vermelden van de bestelling die je wilt annuleren. Je vindt dit bestelnummer in de e-mail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling.

Als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten en onze klantenservice is geopend, dan kunnen we je bestelling nog annuleren of wijzigen. Is het pakket al onderweg? Dan kun je het weigeren als de pakketbezorger het komt bezorgen. De pakketbezorger neemt het pakket dan weer mee. Dit is kosteloos. Heb je je bestelling al wel aangenomen? Vul dan het retourformulier in om je bestelling te retourneren.

Zakelijke klanten

Voor zakelijke geschenken zijn wij de cadeauboxen specialist die jij nodig hebt!

Wij hebben een veelzijdig aanbod om collega’s en zakenrelaties te feliciteren, bedanken of bijvoorbeeld beterschap te wensen. Daarnaast zijn wij ook gespecialiseerd in dé geefmomenten van het jaar zoals Pasen, Sinterklaas en Kerst.

Benieuwd naar onze mogelijkheden? Bekijk onze zakelijke pagina of neem gerust even contact met ons op. Wij staan graag voor je klaar om jouw collega’s een glimlach te bezorgen!

Zakelijk Bestellen op factuur

Stuur een e-mail naar info@debestelbox.nl met je bestelling of vraag een offerte aan via het offerteformulier. Wij sturen je (op werkdagen) binnen 1 uur ons zakelijke bestelformulier zodat jij deze ingevuld terug kunt mailen en wij een factuur kunnen sturen. Wil je de cadeauboxen laten bezorgen op meerdere adressen? Download dan vast het adressenbestand en stuur deze ingevuld mee in jouw bericht.

Maatwerk Cadeauboxen

Zowel de inhoud als de opmaak van de box kunnen wij op maat samenstellen in de door jou gewenste ‘huisstijl’.

Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Betalen

Het betalen van je bestelling kan op meerdere manieren. Betaal direct online via iDeal of creditcard. Heb je geen internet bankieren of wil je niet vooraf betalen, dan kun je ook kiezen voor achterafbetaling via Klarna.

Betaalmogelijkheden

Wij bieden de volgende betalingsmogelijkheden:

iDEAL
Wanneer je gebruikmaakt van iDEAL, dan krijgen wij je betaling direct binnen. Als je bankiert bij ABN Amro, SNS Bank, ING, Rabobank, Friesland Bank, ASN Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers of Knab dan kun je heel eenvoudig betalen via iDEAL. Dit is de veiligste en gemakkelijkste betaalmethode voor online betalingen.

Creditcard (VISA, KBC & Mastercard)
Wij accepteren alle VISA, KBC en Mastercard creditcards. Je gegevens worden beveiligd via de SSL-procedure, waardoor je veilig online kunt betalen met je creditcard.

Achteraf betalen met Klarna
Wil je liever achteraf betalen, nadat je het product hebt gezien? Dat kan! Vul je persoonlijke gegevens in, waarna je je bestelling kunt afronden. Wij versturen je bestelling meteen en je ontvangt van Klarna een factuur per e-mail met de betaalspecificaties. Je hebt 14 dagen de tijd om de betaling te voltooien.

Wat is Klarna? Hulp nodig bij betalingen via Klarna? Ga naar de Klarna klantenservice

KBC (België)
Met KBC kunt je veilig en gemakkelijk je online aankoop bij ons afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van KBC.

Betaling mislukt?

Is de betaling mislukt? Dan wordt je bestelling automatisch geannuleerd. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats dan de bestelling opnieuw of neem contact op met de klantenservice.

Kortingscode/cadeaubon gebruiken

Je kunt de code van je kortingscode of cadeaubon invullen bij het afrekenen in het blauwe balkje bovenaan de pagina. Het bedrag van de kortingscode/cadeaubon wordt direct verwerkt. Als het bedrag van je bestelling hoger is dan het bedrag van de kortingscode/cadeaubon, dan kun je het resterende bedrag voldoen met een andere betaalmethode. Als je een cadeaubon niet helemaal verzilverd, blijft het resterende saldo niet op je cadeaubon staan.

Terugbetaling

Heb je een bestelling geretourneerd en wil je je geld terug? Onze medewerkers verwerken de retouren zo snel mogelijk. Je geld wordt binnen 3 tot 5 werkdagen teruggestort. Het geld wordt op dezelfde betaalwijze terugbetaald zoals je je bestelling hebt betaald (dus een creditcardbetaling wordt geretourneerd op je creditcard en een iDEAL-betaling op je bankrekening).

Vragen of klachten

Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Kijk dan even bij de Veelgestelde vragen.
Heb je een opmerking of klacht? Bel of mail ons, we doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen.

Bellen

+31(0)85 482 23 44

bereikbaar op ma t/m vr 9.00 – 17.00

Mailen

info@debestelbox.nl

op werkdagen meestal antwoord binnen 1 uur

top