fbpx

Klantenservice

Klantenservice

Staat jouw vraag er niet tussen? Chat hier met één van onze medewerkers

Cadeauboxen bestellen

Wanneer je de juiste adresgegevens hebt ingevuld, kies je de gewenste leverdatum en het gewenste tijdvak. Dit doe je door de kalender aan te klikken en hier vervolgens de juiste datum/dag aan te klikken.

Je krijgt te allen tijde een mail na aflevering van je bestelling. Zorg er voor dat je tijdens het bestellen altijd het juiste e-mailadres invult.

We proberen uitverkochte artikelen zo snel mogelijk weer op voorraad te hebben. Zodra de producten weer beschikbaar zijn passen we dit direct aan op de website. Houdt de site dus in de gaten om op de hoogte te blijven of stuur een email naar info@debestelbox.nl

Ja dat kan, je kunt meerdere producten* met elkaar combineren en wij pakken alle producten los in. Mocht je nog extra wensen hebben mag je bij het afrekenen aangeven wat deze wensen zijn.

Als je bent ingelogd, zie je onder het kopje ‘mijn account’ de recente bestellingen.

Ga naar mijn account

Wanneer je nog geen mail hebt ontvangen dat jouw pakket is overgedragen aan de vervoerder, zouden wij nog een wijziging kunnen toepassen. Dit mag altijd gemeld worden via onze klantenservice.

Wanneer je een andere tekst op de kaart wil, mag dit per mail of chat aan ons doorgegeven worden. Graag altijd onder vermelding van het bestelnummer.

Als je je winkelwagen opent, staan hier de gekozen producten. Hier verwijder je eenvoudig een product door op ‘’verwijderen’’ te klikken.

Neem hiervoor direct contact op met de klantenservice. Zij kunnen uitzoeken waar het fout is gegaan en uiteraard zorgen zij voor een passende oplossing.

Tot hoeveel dagen na ontvangst kan ik een beschadigd product ruilen?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. (mu.v. versproducten)

Bezorg informatie

Hierbij een handig stappenplan hoe jij een Bestelbox bij ons besteld!

Stap 1: Kies een cadeaubox uit ons ruime assortiment en voeg deze toe aan jouw winkelmand.
Stap 2: Kijk nog even lekker verder en voeg nog meer producten toe aan de winkelmand of klik in de winkelmand op ‘afrekenen’
Stap 3: Vul, wanneer je deze hebt, bovenaan de afrekenpagina jouw waardeboncode in en klik op ‘waardebon toepassen’. De waarde van jouw code wordt dan automatisch van het totaalbedrag afgetrokken. 
Stap 4: Vul nu alle contactgegevens van jou als besteller in bij de ‘factuurgegevens’. Wanneer je wenst dat de track & trace code naar de ontvanger wordt gestuurd, vul je bij het e-mail adres veld zijn of haar e-mailadres in. 
Stap 5: Als je de cadeaubox naar iemand anders stuurt vink je ‘Verzenden naar een ander adres?’ aan en vul je daar de gegevens aan van de ontvanger. 
Stap 6: Selecteer nu de gewenste afleverdatum. 
Stap 7: Geef hier aan of het afleveradres op een bedrijfspand is of een particulier huisadres. 
Stap 8: Moeten wij ergens rekening mee houden? Geef dit dan aan bij de bestel notities. 
Stap 9: Wil je een persoonlijke boodschap achterlaten bij jouw cadeaubox? Vink dan het vakje ‘Klik hier om een GRATIS kaartje met boodschap toe te voegen’ en kies een leuke kaart. 
Stap 10: Typ een bericht van maximaal 350 tekens. LET OP: Laat onderaan de boodschap weten van wie de ontvanger de box krijgt. Dit staat niet op het verzendlabel.
Stap 11: Kies een betaalmethode, na betaling ontvangt u een orderbevestiging en zodra het pakket klaar is om te verzenden ontvangt u een Track & Trace.

Binnen heel Nederland*

Standaard: €6,95

Brievenbus: €4,95

Bezorgkosten België:

Standaard & brievenbus: €7,95

Je kan tijdens het afrekenen zelf aangeven op welke datum je het pakket geleverd wil hebben. DHL streeft ernaar om binnen 24 uur het pakket af te leveren binnen Nederland. Wij versturen het pakket dan 1 dag vóór de gewenste leverdag. Wanneer je kiest voor een avondlevering versturen we het pakket dezelfde ochtend.

LET OP: Wees je er wel van bewust dat DHL een afleverpercentage heeft van 98% en dat het dus kan zijn dat het pakket later wordt bezorgd. Hier hebben wij helaas geen invloed op.

Verstuur je een pakket naar België, dan streeft DHL naar een levertijd van 1 á 2 dagen.

Jouw bestelling is in goede handen bij DHL en Trunkrs:

De levertijden (overdag) van DHL zijn:

Maandag t/m zaterdag tussen 08:00 – 18:00 uur.

Het kan voorkomen dat de bezorger i.v.m. drukte of overmacht later dan 17:00 uur nog bezorgd.

De levertijden (avond) van Trunkrs zijn:

Maandag t/m vrijdag tussen 17:00 en 22:00 uur.

Wanneer je de vraag beantwoord met JA, betekend dit dat wij rekening moeten houden met de openingstijden van een bedrijfspand. Dit is meestal tot 18:00 uur. Daarom kunnen wij in dit geval het pakket niet meegeven met Trunkrs omdat zij alleen in de avond leveren. En wordt de bestelling geleverd met DHL (tussen 8:00 en 18:00 uur)

Bij bestellingen die naar bedrijfspanden moeten worden gestuurd kunnen wij ook niet Same Day leveren omdat dit met Trunkrs gedaan wordt. De leverdag wordt dan verschoven naar de eerst volgende dag (dinsdag t/m zaterdag)

Het is daarom belangrijk dat je deze vraag goed beantwoord om misverstanden te voorkomen.

Ja, dit is mogelijk. Je kunt zelf de gewenste bezorgdatum kiezen. Wij kunnen tot 98% garanderen dat uw pakket op de volgende dag wordt geleverd, met uitzondering van zondag.

Dat is mogelijk wanneer de bestelling voor 10:00 uur in de ochtend geplaatst wordt op maandag t/m vrijdag.

Ja, wij bezorgen in Nederland, België (1-2 werkdagen) en Duitsland (2-3 dagen). Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Je kiest zelf de gewenste leverdatum. Wij kunnen tot 98% garanderen dat je pakket op de juiste dag wordt geleverd. Mocht je twijfelen of geen enkel risico willen nemen dan adviseren wij het om één dag eerder te laten leveren.

Wanneer je een bestelling eerder of later wil laten bezorgen dan aangegeven, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen dit dan voor je aanpassen.

Je ontvangt zelf altijd een update via de Track en Trace en de ontvanger krijgt altijd een ‘niet thuis’ bericht van onze vervoerder in de brievenbus. Hierop staat een code waarmee een nieuwe bezorgafspraak gemaakt kan worden, of hier staat op dat het bij de buren bezorgd is. Wanneer er een ophaalpunt in de buurt is, kan het ook voorkomen dat de vervoerder het pakket hier brengt. In dit geval wordt dit ook altijd gemeld op het ‘niet thuis’ bericht.

Wat vervelend dat jouw bestelling nog niet is bezorgd! We willen je vragen de hele bezorgdag af te wachten. De bezorger kan bijvoorbeeld ook nog om 20.00 uur komen. Ook kan het zijn dat de ontvanger niet thuis was en dat hij of zij een briefje in de brievenbus heeft gekregen. Misschien heeft diegene dat nog niet opgemerkt.

Mocht jouw bestelling ook in de avond niet zijn bezorgd en is er verder geen informatie gegeven, neem dan even contact met ons op. We zoeken het graag voor je uit en lossen het voor je op!

Mijn account

Op onze website maak je eenvoudig een account aan. Klik op het knopje ‘Inloggen’ en vul de nodige gegevens in. Wanneer je een account hebt aangemaakt ben je direct ingelogd en kun je hier voortaan mee inloggen en je voorgaande bestellingen zien. De bevestiging voor het aanmaken van een account wordt ook naar u gemaild met het (tijdelijke) wachtwoord.

Als je bent ingelogd, kan je eenvoudig je gegevens aanpassen. Ga naar ‘mijn account’ en druk vervolgens op ‘accountgegevens’, hier wijzig je eenvoudig je wachtwoord of e-mailadres.

Ga naar het inlogscherm en druk onder inloggen op ‘wachtwoord vergeten?’ en vul het juiste e-mailadres in. Je ontvangt dan een linkje om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Wanneer je graag op de hoogte bent van ons laatste nieuws kun je jezelf aanmelden voor de nieuwsbrief. Ga hiervoor naar de homepagina en vul onderaan je gegevens in bij ‘Blijf op de hoogte!’.

Optie 1. Ga naar de winkelwagen. Aan de linkerkant in de winkelwagen zie je een vakje met ‘couponcode’. Vul hier de kortingscode in en druk vervolgens op ‘waardebon toepassen’.

Optie 2. Ga naar ‘afrekenen’. bovenaan de pagina kun je jouw waardeboncode invullen. Klik op ‘waardebon toepassen’. 

De waarde van jouw code wordt dan automatisch van het totaalbedrag afgetrokken. De korting wordt dan automatisch verrekend.

Voor sommige kortingsbonnen gelden voorwaarden die u kunt terugzien. Voldoe je hieraan vergeet niet om na het invullen van de kortingscode op ‘waardebon toepassen’ te klikken.

Werkt de kortingscode nog steeds niet? Dan heb je hem wellicht al een keer eerder gebruikt of is de kortingscode verlopen. Weet je zeker dat je de kortingscode nog nooit hebt gebruikt en dat die nog steeds geldig is? Neem dan contact op met de klantenservice, zij helpen je graag verder.

Zakelijke bestellingen

Zakelijk bestellen gaat bij ons gemakkelijk via de mail. Vul het Bestelformulier in of vraag gemakkelijk een offerte aan. Wij streven ernaar om hier binnen 24 uur op te reageren. Voor meer informatie over een zakelijke bestelling of over productinformatie kun je ons ook telefonisch bereiken op telefoonnummer 085 482 2344

Ook dat kan bij De Bestelbox. Door onze ruime ervaring op de zakelijke markt zorgen wij altijd voor een GOUD eindresultaat. Of het nu gaat om een leuke gepersonaliseerde wenskaart of zelfs een cadeaubox met bedrijfslogo. Vraag hier een offerte aan of neem contact op met onze afdeling via info@debestelbox.nl.

Een offerteaanvraag doe je eenvoudig via https://debestelbox.nl/vraag-vrijblijvend-een-offerte-aan/ 

Na het indienen van de aanvraag ontvang je van ons zo snel mogelijk een offerte op maat.

Algemene informatie

Op onze niet-versproducten is het herroepingsrecht van toepassing zoals omschreven in de Richtlijn Consumentenrechten.

– Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

– Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.

– Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons, de ondernemer, geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@debestelbox.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde en staat retour ontvangen is. Versproducten en producten waarvan binnen de bedenktermijn de (vers of zweef) garantie vervalt of houdbaarheidsdatum eindigt (zoals donuts, brownies, snoepgoed en wafels) zijn uitgezonderd van herroepingsrecht.

De Bestelbox staat ervoor in dat de producten voldoen aan de bruikbaarheid en/of deugdelijkheid en de wettelijke regels/voorschriften. Dit geldt ook indien de te leveren zaken bestemd zijn voor het gebruik in het buitenland en u hiervan uitdrukkelijk schriftelijk melding heeft gemaakt aan De Bestelbox. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Bij ons zijn de volgende betaalmogelijkheden van kracht:

Ideal, creditcard (Visa/Mastercard), achteraf betalen via Klarna, Bancontact, PayPal en Apple Pay, American Express. Zakelijk kan er op rekening worden besteld.

Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.

Indien een cadeau is beschadigd (de verpakking uitgesloten) of het voldoet niet aan de omschrijving dan hebben wij een 100% tevredenheidsgarantie. Stuur info@debestelbox.nl binnen 24 uur na levering foto’s en een beschrijving van wat er niet goed is gegaan. Onze kwaliteitsmanager zal dit onderzoeken en ervoor zorgen dat uw klacht wordt opgepakt en netjes wordt afgehandeld.

Algemene voorwaarden

Hier vind je onze algemene voorwaarden.

De Bestelbox klantenservice is je graag van dienst! 

Op werkdagen is onze klantenservice telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 17:30 uur. 

Je kunt ons per mail ook altijd bereiken op: info@debestelbox.nl.

top