Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet bij, neem dan gerust contact met ons op

Hoe kunnen we helpen?

veelgestelde vragen

Algemene vragen

Kan ik een bestelling wijzigen?
Zeker! Alles wat je voor 17:00 uur doorgeeft, kunnen we de volgende dag bezorgen. Heb je een wijziging die je door wilt geven? Graag mailen via info@debestelbox.nl.
Leveren jullie clean meat?
Al het vlees komt van de ambachtelijke slager. Wij hebben pure en eerlijke producten, zonder e-nummers, fosfaten, gluten, suiker en zout.
Kan ik een bezorgtijd aangeven?
Wij werken dagelijks met een andere route op basis van de bestellingen. Heb je een voorkeur van dagdeel, geef dit dan bij de opmerkingen aan. Wij kunnen niet garanderen dat het altijd lukt, maar we doen uiteraard wel ons best en kijken graag of we een aanpassing kunnen maken in de route. Voor alle bestellingen voor 20:00 uur besteld geldt, morgen voor 17:00 uur in huis.
Hoe lang kan ik vlees in de vriezer bewaren?
Je kunt het vlees, wanneer je het direct invriest, 3-4 maanden in de vriezer bewaren.
Kan ik het vlees invriezen?
Zeker! Alle producten zijn vers, vacuüm verpakt en worden gekoeld bezorgd. Op alle bbq- en maaltijdproducten staat een houdbaarheidsdatum en koeling advies. Indien je bij binnenkomst de producten direct invriest kan je de houdbaarheid verlengen met 3-4 maanden.
Kan ik ook afhalen?
Afhalen kan alleen op afspraak. Neem hiervoor contact met ons op via info@debestelbox.nl
Hoe zijn de producten verpakt?
Alle producten worden vers, gevacumeerd verpakt. Slechts enkele producten zijn ingevroren! Alle gerechten zijn voorzien van een houdbaarheidsdatum en koeling advies.
Waar bezorgen jullie?
Wij bezorgen in heel Nederland, met uitzondering van postbussen en de waddeneilanden. Voor de regio Zuid-Holland bezorgen wij gratis, in bepaalde postcodes buiten Zuid-Holland hanteren wij een bezorgprijs van €6,95 inclusief btw of €9,95 incl. btw.
Wie verzorgt de bezorging?
In de regio Zuid-Holland verzorgen wij persoonlijk de bezorging. Alle producten worden geleverd met onze eigen koelwagen en komen gekoeld bij je aan.
Hoe gaan jullie om met bezorgen?
Wij houden ons aan de regels van het RIVM en zullen contactloos leveren. De verpakking van de pakketten gebeurt onder strikte hygiënische omstandigheden.
Wat is de levertijd?
Bestel je voor 17:00 uur, dan wordt je pakket morgen voor 17:00 uur bezorgd! Liever een andere datum? Geef het aan bij de opmerkingen.
Email Ons
Stuur ons een bericht. We doen ons best om zo snel mogelijk te antwoorden
Bel ons
Direct antwoord op al je vragen? Bel ons op 079-3311400