Staat jouw vraag er niet bij, neem dan gerust contact met ons op
Hoe kunnen wij je helpen?
Veelgestelde algemene vragen
Op het verzendlabel van DHL of Trunkrs staat alleen de naam van de ontvanger. Je kunt gemakkelijk laten weten van wie de cadeaubox afkomstig is door dit op een van onze gratis wenskaarten te vermelden.
Klik bij het afrekenen het vakje ‘Klik hier om een GRATIS kaartje met boodschap toe te voegen’ aan en kies een leuke kaart. Het bericht mag maximaal 350 tekens bevatten.
Nee, er zit geen factuur of pakbon bij de cadeaubox. Dit doen we om papierverspilling te minimaliseren en het voor de ontvanger niet leuk is om de prijs van de box te zien. Na betaling ontvang je een orderbevestiging per mail met de bestelgegevens.
Je kunt bij het afrekenen onder het kopje bestelnotities eventuele aanvullende wensen doorgeven. Het kan zijn dat onze toppers van het magazijn deze notities over het hoofd zien. Wanneer het een belangrijke wens is raden wij je altijd aan om nog even na te bellen zodat wij dit nog even kunnen aankaarten.
Je kunt bij het afrekenen onder het kopje bestelnotities eventuele allergiën en dieetwensen doorgeven. Het kan zijn dat onze toppers van het magazijn deze notities over het hoofd zien. Wij raden je altijd aan om nog even na te bellen zodat wij dit nog even kunnen aankaarten.
Wij pakken jouw cadeaubox zorgvuldig in. Wanneer er in de box veel lege ruimte is vullen wij dit op met opvulmateriaal en wanneer er een glazen fles(je) in de box zit gaat hier een kartonnen flesomhulsel omheen voor extra veiligheid.
Wij doen er alles aan om de inhoud van de box veilig en heel te versturen. Mocht de box aan de buitenkant totaal beschadigt zijn vragen wij je om hier foto’s van te maken en deze te mailen naar info@debestelbox.nl. Wij zullen dan een claim indienen bij onze vervoerder. Zonder duidelijke foto’s van de beschadiging kunnen wij geen claim indienen.
Zodra je bestelling is bevestigd, ontvang je binnen 2 dagen een e-mail met betalingsinstructie van Klarna. Log in op de Klarna app of via de Klarna website en betaal met 1 klik. Gebruik je Klarna voor het eerst, dan vragen ze je om je te registreren. Gebruikte je Klarna al eerder, dan hoef je bij het afrekenen op onze site alleen maar aan te geven dat je via Klarna wil betalen. Je hebt dan geen bankgegevens of wachtwoorden meer nodig. Je hebt hierna 14 dagen de tijd om met credit- of debitcard te betalen zonder extra kosten.
Neem contact op met Klarna’s Customer Service team, zij zullen je verder helpen met het betalingsproces.
Veelgestelde zakelijke vragen
Op het gebied van zakelijke cadeaus zijn er vele aanbieders, maar er is er geen één zoals De Bestelbox. Naast de supersnelle levering van onze producten heeft het bestellen van zakelijke bestellingen bij de bestelbox nog meer voordelen. Deze lees je HIER
Ik zou graag een offerte willen opvragen voor een van de producten van De Bestelbox. Hoe doe ik dit?
Het vinden van originele cadeaus voor een zakelijk relatie is vaak een hele opgave, zeker wanneer je zelf een bepaald budget voor ogen hebt. Bij ons op de website vind je een zeer breed aanbod aan verschillende cadeauboxen, geschikt voor iedere gelegenheid. Heb jij een bepaald budget voor ogen? Dan is het ook mogelijk om een offerte op maat te ontvangen! Vraag HIER vrijblijvend een offerte aan!
Wil je meerdere relaties, familieleden of medewerkers verrassen met een Cadeaubox? Dan hoef je niet voor elk adres een nieuwe order te plaatsen. Je kunt de adressen aanleveren via info@debestelbox.nl met daarin de Excel sheet hieronder. Hier kun je de adressen en eventuele wensen/opmerkingen toevoegen. Download hier de Excel Sheet!
Je kunt bij elk individueel adres een persoonlijke boodschap toevoegen onder de tab ‘opmerkingen’ in de Excel sheet.