fbpx

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet bij, neem dan gerust contact met ons op

Hoe kunnen wij je helpen?

Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Zakelijk
 

Waarom jouw zakelijke cadeaus bestellen bij De Bestelbox? Op het gebied van zakelijke cadeaus zijn er vele aanbieders, maar er is er geen één zoals De Bestelbox. Naast de supersnelle levering van onze producten heeft het bestellen van zakelijke bestellingen bij de bestelbox nog meer voordelen. Deze lees je HIER

Ik ben benieuwd naar al de producten van De Bestelbox, hebben jullie een compleet overzicht? Jazeker. Wij hebben een Banqueting map met daarin al onze producten en zakelijke prijzen. Deze kun je HIER downloaden.

Ik zou graag een offerte willen opvragen voor een van de producten van De Bestelbox. Hoe doe ik dit? Het vinden van originele cadeaus voor een zakelijk relatie is vaak een hele opgave, zeker wanneer je zelf een bepaald budget voor ogen hebt. Bij ons op de website vind je een zeer breed aanbod aan verschillende cadeauboxen, geschikt voor iedere gelegenheid. Heb jij een bepaald budget voor ogen? Dan is het ook mogelijk om een offerte op maat te ontvangen! Vraag HIER vrijblijvend een offerte aan!

Hoe verstuur ik een Cadeaubox naar meerdere adressen? Wil je meerdere relaties, familieleden of medewerkers verrassen met een Cadeaubox? Dan hoef je niet voor elk adres een nieuwe order te plaatsen. Je kunt de adressen aanleveren via info@debestelbox.nl met daarin de Excel sheet hieronder. Hier kun je de adressen en eventuele wensen/opmerkingen toevoegen. Download hier de Excel Sheet!

Ik wil een online uitje organiseren. Doen jullie dit ook? Jazeker. Naast onze Bestelboxen, bieden wij nu ook gepersonaliseerde online uitjes. Een samenwerking met verschillende professionele partners zoals artiesten en presentatoren zorgt ervoor dat wij de meest spectaculaire spellen en shows hebben opgenomen in ons assortiment. Wat dacht je van een spannende escaperoom of een gezellige interactieve pubquiz? Of een hilarische foute bingo? Teambuilding tot en met! Alle genoemde online uitjes kunnen via Zoom, MS-teams of andere technische platforms worden gespeeld.

Kan ik bij mijn online uitje ook Borrelboxen laten bezorgen? Ook dat kan! Het feest is helemaal af met al het lekkers wat wij aanbieden of het nu een verse borrelbox, heerlijk wijntje of een van onze andere lekkernijen is, succes gegarandeerd. Neem vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier op onze website, via de mail info@debestelbox.nl of per telefoon 085 019 6676.

Bestellingen
Hoe plaats ik een bestelling? Stap 1: Kies een Cadeaubox uit het assortiment van De Bestelbox. Stap 2: Voeg er een bijpassende dorstlesser of product bij. Stap 3: Maak je verrassing compleet door een wenskaart met een persoonlijke boodschap toe te voegen.
Hoe kies ik een bezorgdatum? Je hebt een wenskaart en/of cadeaubox gevonden voor de ontvanger en het bezorgadres ingevuld. De volgende stap is een bezorgdatum kiezen. Hoe doe je dat? Bedenk welke dag je de verrassing bij de ontvanger of jezelf wilt laten bezorgen. Wanneer is hij of zij thuis of op kantoor? Het is goed om hier over na te denken, zodat de bezorger niet voor een dichte deur staat. Kies voor een datum in de kalender. Rond je bestelling af. Wij gaan vervolgens met heel veel liefde aan de slag met jouw wenskaart en/of cadeaubox.
Kan ik een bestelling wijzigen?
Zeker! Alles wat je voor 18:00 uur doorgeeft, kunnen we de volgende dag bezorgen. Heb je een wijziging die je door wilt geven? Graag mailen via info@debestelbox.nl. Eventuele wijzigingen kunnen voor 18:00 uur voor de volgende dag worden doorgegeven.
Bezorging
Bezorgen jullie ook op Moederdag? Jazeker! Je kan tot en met zaterdag tot 18:00 uur bestellen om jouw Cadeaubox op Moederdag  tussen 6:30-18:00 te laten bezorgen. Wil je geen risico nemen, bestel dan ruim van tevoren! Stuur je je moeder een pakketje met PostNL, houdt er dan rekening mee dat er vertraging kunnen optreden.
Kan ik een bezorgtijd aangeven?
Wij werken dagelijks met een andere route op basis van de bestellingen. Heb je een voorkeur van dagdeel, geef dit dan bij de opmerkingen aan. Wij kunnen niet garanderen dat het altijd lukt, maar we doen uiteraard wel ons best en kijken graag of we een aanpassing kunnen maken in de route. Voor alle bestellingen voor 18:00 uur besteld geldt, morgen voor 18:00 uur in huis.
Kan ik ook afhalen?
Afhalen kan alleen op afspraak op werkdagen tussen 8:00 en 18:00 uur. Neem hiervoor contact met ons op via info@debestelbox.nl
Waar bezorgen jullie?
Wij bezorgen in heel Nederland en België, met uitzondering van postbusadressen en de Waddeneilanden.
Wie verzorgt de bezorging?
  • Wij bezorgen de meeste Bestelboxen in heel Nederland en België met onze eigen (koel)wagens. Daardoor zijn we niet afhankelijk van externe partijen, kunnen we de beste bestelservice bieden en hebben we alles in eigen hand.
  • Enkele pakketjes worden met Post NL verstuurd. Dit zijn pakketjes die door de brievenbus kunnen. Deze producten kun je herkennen aan het Post NL logo onder het kopje ¨Bezorgen¨.
Hoe gaan jullie om met bezorgen?
Wij houden ons aan de regels van het RIVM en zullen contactloos leveren. De verpakking van de pakketten gebeurt onder strikte hygiënische omstandigheden.
Wat is de levertijd?
Bestel je voor 18:00 uur, dan wordt je pakket de volgende dag voor 18:00 uur bezorgd! Liever een andere datum? Dit kan je aangeven bij de bestelling. Mocht de verzending onverhoopt vertraging opgelopen hebben laten we dit tijdig weten.
Product informatie
Hoe zijn de producten verpakt?
Alle producten uit de BBQ boxen worden vers, gevacumeerd verpakt. Slechts enkele producten zijn ingevroren! Alle gerechten zijn voorzien van een houdbaarheidsdatum en koeling advies.
Alle producten uit de Verse Borrelboxen worden in afgesloten horeca bak geleverd en zijn voorzien van een houdbaarheidsdatum en koeling advies.
Kan ik het vlees uit de BBQ-boxen invriezen?
Zeker! Alle producten zijn vers, vacuüm verpakt en worden gekoeld bezorgd. Op alle bbq- en maaltijdproducten staat een houdbaarheidsdatum en koeling advies. Indien je bij binnenkomst de producten direct invriest kan je de houdbaarheid verlengen met 3-4 maanden.
Hoe lang kan ik het vlees uit de BBQ-boxen in de vriezer bewaren?
Je kunt het vlees, wanneer je het direct invriest, 3-4 maanden in de vriezer bewaren.
Leveren jullie clean meat in jullie BBQ Boxen?
Al het vlees komt van de ambachtelijke slager. Wij hebben pure en eerlijke producten, zonder e-nummers, fosfaten, gluten, suiker en zout.
Email Ons
Stuur ons een bericht. We doen ons best om zo snel mogelijk te antwoorden
Bel ons
Direct antwoord op al je vragen? Bel ons op 085-4822344
top
open

 🎁  Voor 18:00 besteld is de volgende dag voor 18:00 in huis  🎁